Friday 7 February 2014

Aku&Viva660

Hai Hai Hai... Lamanye tak mengupdatekan cerita baru ni...semenjak masuk tahun baru ni busy betul rasanya...yelah menhayati kesesakan lalulintas... Hem...Alkisahnya...tahun baru aku bersama-sama dengan Viva660 yang memang mencabar pada mulanya...yelah dah lama tak bawa kereta manual alih2 dari auto ke manual memang matilah enjin bila jem terutamanya di kawasan mendaki bukit..tapi itu untuk minggu pertama bila sampai je traffic light confirm enjin mati ....hehehhe... Viva660 ni dibeli sebab aku selalu berebut dengan En.Kekanda bila aku kena kerja luar...so, sekarang ni tiada alasan lagi untuk kami berebut kereta...walaupun Viva660 tak laju tapi bolehlah menyelit2 dan part yang paling aku suka bila nak parkir..senang gile beb...sekali pusing stering jer dah park kat dalam petak...semudah ABC... Apapun alhamdulillah kerana ada jugak rezeki kami sekeluarga menambah ahli keluarga baru dan menambah hutang yang sedia ada dek kerana tuntutan zaman sekarang terpaksalah..tapi apapun rezeki datang dalam pelbagai bentuk dan pandai2 lah kita ni manusia managekan semua tu...apa lagi sediakan duit je lah bayar tiap2 bulan... Alkisahnya Aku&Viva660

2 comments:

ricca said...

gambar tetap pnjm en google ye...mana gmbr ori???heheheh

BatuBelahBatuBertangkup said...

hahahha...ala tak payahlah letak yg ori nanti org tau...

 
BatuBelahBatuBertangkup Blogger Template by Ipietoon Blogger Template