Wednesday 15 May 2013

Sikit2Unfriend...

Assalamualaikum....
Sikit2Unfriend...sikit punya hal...
Manusia ni rasanya kena hidup saling hormat menghormati, sayang menyayangi, percaya mempercayai dan sebagainyalah...tapi sekiranya kita tak suka tegur diteguri senang cite dok dalam h*t*n lah...
Wahhh..kasar nya bahasa...tak kasar tapi cakap elok2 tak faham2 bahasa jadinya kena guna bahasa yang kasar sikit....
Yelah zaman sekarang ni apa orang buat semua nampak salah kan tapi salah sendiri kalau nak tutup dengan tangan yang tak berapa besar tu macam samarenda ajer...boleh kot....
Aku cuma menegur sebagai kawan tapi kalau tak boleh terima ok fine jer lah... Masing2 dah dewasa fikirlah cara sendiri...rasa itu yang terbaik buat diri buatlah....tapi akibatnya tanggung sendiri...bab kata pepatah lubang kubur lain2 kan....
Marah betul taipan ku hari ni...bukan marah cuma mungkin aku pun ter open sangat kot mulut dan jari ku yang comel ni menaip tapi nak buat macam mana kan kalau udah perkara nya idak betul takkan aku nak tengok dan dgr ajer....akukan menaip teror giler...nak taip laju belajarlah...
Ok fine lagi sekali kalau begitu aku pun dah fahamlah ragam manusia ni...apa yang penting aku jaga diri sendiri, jaga keluarga aku lagi bagus kot...hindari dari berfikiran negetif sebab manusia punya penyakit ni kalau banyak sangat fikir negetif ajer sakit tu sedia menunggu...aku tak nak sakit di usia muda lagi....
Ok fine lagi sekali...nak tergelak pun ada...huahuahua....sebenarnya cite bab2 Unfriend ni dah lama terjadi dari kawan yang memang giler facebook siap unfriendlah apa lah tak faham aku....*ha aku tau dia tak nak rahsia dia pecah sebab tangan dia tak besar nak menutup rahsianya yang besau itu*....
Oklah tapi ada juga yg buatkan aku tenang...terima kasih ye....
Hemmmmm... Alkisahnya Sikit2Unfriend....

0 comments:

 
BatuBelahBatuBertangkup Blogger Template by Ipietoon Blogger Template